دانلود بازی Kane and Lynch Collection برای کامپیوتر
دانلود مجموعه بازی Kane and Lynch Collection





برای دانلود جدیدترین فیلم و سریال های خارجی بدون سانسور پیج و کانال ما را دنبال کنید

پیج اینستاگرام و کانال تلگرامی ما






مجموعه Kane and Lynch Collection شامل نسخه کامل دو بازی Kane and Lynch: Dead Men و Kane and Lynch: Dog Days به همراه تمامی آپدیت ها و دی ال سی ها می شود که نسخه فشرده ElAmigos آن را در این مطلب قرار داده ایم. این دو بازی که در ژانر اکشن سوم شخص هستند، توسط استودیوی IO Interactive ساخته شده و به وسیله کمپانی Square Enix منتشر شدند. نسخه اول بازی در سال 2007 و نسخه دوم آن در سال 2010 عرضه شد. داستان بازی Kane And Lynch: Dead Men درباره یکی از گروه های جنایت کار در آمریکاست که از بدنام ترین باند های قاچاق و مافیا در این کشور محسوب می شوند. شما کنترل دو شخصیت های اصلی کین و لینچ را بر عهده دارید که با یک دیگر متفاوت بوده برای رسیدن به اهداف خود دارای مهارت ها و خصوصیات می باشند.

همکاری بی ثبات این دو فرد همراه با فناوری های نوآورانه، تجربه بی نظیری را فراهم می کند. یکی از این دو فرد یک مزدور و دیگر بیماری روانی است، هرکدام از دیگری متنفر هستند، اما باید برای نجات خود و احتمالاً آنهایی که دوست دارند با هم کار کنند.

داستان بازی Kane & Lynch 2: Dog Days در ادامه نسخه اول جریان دارد، زمانی که لینچ برای شروع یک زندگی جدید به شانگهای سفر می کند. در این نسخه شما کنترل لینچ را در دست دارید و در ماموریت ها کین نیز در کنارتان حضور دارد و از شما پشتیبانی می کند. مبارزه خود را برای زنده ماندن در خیابانهای پشت خیابان و پشت بامهای زیرزمینی ریز و درشت شانگهای تجربه کنید.


 

حداقل سیستم مورد نیاز بازی :

OS: Windows XP/Vista/7/10

Processor: Intel 3.0 GHz or AMD 2.5 GHz or higher

Memory: 1 GB (XP), 2 GB (Vista)

Graphics: Nvidia 7800 / ATI X1800 or better (Shader Model 3.0, 512 MB Video Memory)

DirectX®: 9.0c

Sound: DirectX 9.0c Compatible Sound Card

Controller Support: Xbox 360 Controller










برای دانلود جدیدترین فیلم و سریال های خارجی بدون سانسور پیج و کانال ما را دنبال کنید

پیج اینستاگرام و کانال تلگرامی ما