معرفی ارز دیجیتال Initiative Q
معرفی ارز دیجیتال Initiative Q + کسب درآمد





برای دانلود جدیدترین فیلم و سریال های خارجی بدون سانسور پیج و کانال ما را دنبال کنید

پیج اینستاگرام و کانال تلگرامی ما






معرفی ارز دیجیتال Initiative Q
 
هرآنچه که لازم است درباره ارز کیو و همچنین کسب درآمد و عضویت در سایت رسمی آنها بدانید را در این مقاله برای شما جمع آوری کرده ایم و امیدواریم که بتوانید توسط این ارز دیجیتال به مرور مشکلات شما رفع گردد و کمک حال شما باشد.
 
ارز کیو Initiative Q حاصل تلاش یک تیم هشت نفره از اعضای تیم پی پال است که مدتی است در شبکه های اجتماعی توسط کاربران غیر ایرانی در حال تبلیغ می باشد. طبق گفته تیم پی پال هدف از ایجاد ارز Q ایجاد یک سیستم پرداخت جدید به جای کارتهای بانکی ست. این سیستم از ارز اختصاصی خود به نام Q استفاده می کند و برای اینکه افراد بتوانند از زمان استفاده از سیستم شروع به کار کنند ، Qs را به افرادی که هم اکنون وارد سیستم می شوند به صورت رایگان اختصاص می دهند (با عضویت بیشتر افراد مقدار کاهش می یابد – بهتر است زودتر بپیوندند). ثبت نام رایگان است و آنها فقط نام و آدرس ایمیل شما را می پرسند. هیچ چیز برای از دست دادن نیست اما اگر این سیستم پرداخت به یک روش پرداخت پیشرو در جهان تبدیل شود، اگر شما هفت سال پیش دریافت بیت کوین را از دست دادید ، بهتر است که این فرصت را از دست ندهید.
 
توضیحات کلی درباره ارز Initiative Q
ارز Q فعلا قیمت گذاری نشده و هدف قیمتی ارز Q در فاز نهایی پروژه رسیدن به قیمت یک دلار به ازای هر Q است. اعتبار این پروژه بسیار بالاست تا جایی که در شبکه های خبری خارج از کشور معرفی شده و بیش از دو میلیون کاربر فیسبوک در آن ثبت نام کردند و اپلیکیشن Q در گوگل پلی در مدت بسیار کوتاهی بیش از ۱۰۰ هزار نصب گرفته است. چیزی برای از دست دادن وجود ندارد اما اگر این سیستم پرداخت به یک روش پرداخت جهانی منجر شود Q می تواند ارزش زیادی داشته باشد.
 
ارز کیو چه قدر ارزش دارد ؟
ارزش ارز کیو هنوز مشخص نیست. حدودا 10 روز دیگر ارزش این ارز مشخص خواهد شد. طبق پیش بینی ها هر ارز کیو چیزی حدود 1 دلار قیمت خواهد گرفت. بیت کوین نیز در ابتدای ظهورش ارزشی بسیار ناچیز در حد هزار تومن یا کمتر داشت. اما اکنون هر بیت کوین چیزی حدود 270 میلیون تومان ارزش دارد. پس ارز کیو نیز به خاطر پشتیبانی شرکت پی پال از این ارز ، ارزش پیدا خواهد کرد. و راحت بگم چیزی حدود 70 میلیون تومان عاید شما خواهد شد.
 
 
آیا ارز Initiative Q یک طرح هرمی کلاهبرداری است؟
در طرح های کلاهبرداری هرمی از اعضای جدید پول دریافت میشود و نفرات شاخه های بالاتر به سود میرسند ولی طرح هرمی کیو چون رایگان است و هیچ هزینه ای از هیچ کاربری دریافت نمیکند کاملا مورد اطمینان است.
 
نحوه دریافت رایگان توکن کیو:
طبق سایت امکان عضویت فقط از طریق لینک های دعوت از کاربران رسمی سایت Initiative Q انجام میشود
وقتی با لینک های رسمی عضو سایت شدید 1500 کیو هدیه براتون واریز میشود که به مرور به ولت یا کیف پولتون تو نرم افزار اضافه میشود
 
 
بعد از ثبت نام Initiative Q چکار باید کنیم؟
1- ایمیل خود را ورفای کنید(برای شما ایمیلی ارسال شده است)
2- زیر مجموعه های خود را تایید کنید.
 
برای 14 روز آینده می توانید حداکثر 5 دوست را دعوت کرده و تأیید کنید و برای هر یک 1،176 Q نفر را ایمن کنید. دعوت شما به آنها امکان می دهد Qs را زودتر رزرو کنند و به گسترش شبکه Q کمک کنند.
 
 
 
هرچه زودتر داخل سایت بالا ثبت نام کنید چون به مرور با افزایش کاربران این ارز دیجیتال مقدار دریافتی شما از ثبت نام کمتر میشود
 
اگر سوالی درباره این ارز داشتید در بخش نظرات بازگو کنید تا با سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید





برای دانلود جدیدترین فیلم و سریال های خارجی بدون سانسور پیج و کانال ما را دنبال کنید

پیج اینستاگرام و کانال تلگرامی ما